هیجان جت اسکی در کیش

لذت کیش گردی با تجربه جت اسکی

تابستان امسال قصد یک مسافرت پر هیجان را دارید ؟ مطمئناً سفر به کیش بهترین گزینه برای شماست ، جزیره کیش مملو از تفریحات مهیجی است که شمارا مجبور به پول خرج کردن خواهد کرد پس اگر میخاهید صرفه جویی کنید پیشنهاد میکنیم یا مقصد دیگری را انتخاب کنید و یا سراغ این تفریحات پر خرج نروید. در ادامه شمارا با یکی از این تفریحات پرخرج کیش آشنا میکنیم . پس با ایرانگردی همراه شوید و بیشتر با جت اسکی جزیره کیش آشنا شوید.

جت اسکی:

هیجان سرعت بر روی آبهای زیبای خلیج فارس با پیشرفته ترین دستگاههای جت اسکی در یکی از بهترین و مجهزترین کلوپهای جزیره کیش. ظرفیت این دستگاهها ۲ نفر می باشد که هزینه آن برای تعداد نفرات تفاوتی نمی کند و یك یا دو نفر قادر به استفاده همزمان از آن خواهند بود.

 تجربه جت اسکی کیش

دیدنی های گردشگری ایران

عکس جت اسکی کیش

هتل های کیش

jet-skiing-in-kish

 

پارسل :

“پاراسل” نوعی ورزش آبی است که در آن ورزشکار توسط چتری که با یک طناب به یک قایق موتوری متصل است به آسمان فرستاده میشود. قایق موتوری چتر را به جلو میراند و بدین ترتیب فرد در آسمان به پرواز در می‌‌آید.

این چتر امكان پرواز را بدون نیاز به هیچ گونه مهارت خاصی به شما می دهد به طوری که قادر خواهید بود جزیره کیش را از ارتفاع قابل توجهی مشاهده کنید.

هیجان جت اسکی در کیش

تور کیش

جت اسکی خانوادگی در کیش

تیوپ های بنانا وشاتل :

تیوبهای تندرو بنانا و شاتل از هیجان انگیزترین ورزشهای دریایی می باشد که بصورت دسته جمعی و تک نفره انجام می شود. شما سوار بر این تیوبها توسط قایقهای تندرو (جت بوت) با سرعت بسیار بالایی بر پهنه دریا کشیده شده و هیجان وصف ناپذیری را تجربه خواهید کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *