پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

یکی از پرخاطره ترین و قدیمی ترین نقطه و محل گردشی مشهد کوهسنگی هستش که به خاطر بودن دو تا کوه سنگی که منظره شهر مشهد رو داره به این اسم گفته میشه و در کنار رشته کوه های واقع در جنوب مشهد قرار گرفته.

پارک کوهسنگی مشهد

این محل زیبا توی تابستون امسال با جذب کردن تعداد بسیار زیادی از گزدشگر بعد از حرم امام رضا (ع) و آرامگاه فردوسی، سومین محل حضور مسافر و گردشگر رو به خودش اختصاص داده.

هوای بسیار مطبوع و خوب و منظره مناسب، باعث شده که پارک کوهسنگی مشهد که به شکل مثلثی هست و رسیدن به بالای ابن کوه بسیار ساده هستش رو از قدیم به یکی از مناطق مورد استقبال گردشگران و اهالی این شهر قرار بده.

پارک کوهسنگی مشهد 1

در حال حاضر طرح توسعه این مجموعه تفریحی و گردشگری داره انجام میشه که در کنار بافت شهری هستش و قسمتی از جاده آسیایی یا همئئن جاده کمربندی مشهد هم از کنار این مجموعه می گذره.

پارک کوهسنگی مشهد 2

مطالعاتی توسط مشاوران این طرح صورت گرفته که در حدود 100 هکتار وسعت انجام میشه که با انجام قسمت زیادی از دامنه های شمالی کوه، منظره بسیار زیبایی رو بوجود اورده و با اجرای ادامه طرح هم زیبا تر خواهد شد

برای توسعه مجموعه مشاورین طرح مجموعه باغ های هفتگانه رو طراحی کردن که به نام های زیر هستن: باغ پذیرایی، باغ فرهنگی، باغ سنگی، باغ طبیعی، باغ آرامگاه، باغ ورزشی وباغ تفریحی

پارک کوهسنگی مشهد 3

درست کردن دریاچه مصنوعی و جزیره پرندگان وسط مجموعه، ساختن باغ موزه طبیعی با قرارگرفتن انواع حیوانات در اون، درست کردن رستوران های مختلف بالای کوه و کنار دریاچه، ساخت دو مجموعه شهر بازی تابستانه و سرپوشیده و ایجاد مسیر منو ریل تفریحی در رینگ اطراف کوه ها و بهره برداری از مجموعه احداث شده کودک و آینده، طرح های قابل سرمایه گذاری با بازده فراوان در این طرح بزرگ هستش که به سرمایه گذاران توصیه میشه.

پارک کوهسنگی مشهد 4

مسیر دسترسی به پارک کوهسنگی مشهد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *